078 - 62 53 888

(Van 8:00 tot 18:00)

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Contactpersoon
Mariska Kloet
Sales Center Manager

Artikelen

Vast contract: voltooid verleden tijd

De tijd dat je op je 16e aan de slag ging bij een werkgever en dat je zo’n vijftig jaar later daar met gouden horloge werd uitgezwaaid is voltooid verleden tijd. De nieuwe generatie verslijt voor zijn/haar vijfendertigste gemiddeld zo’n tien werknemers. De drang naar vrijheid is groot. Het aantal ZZP’ers groeit in een enorm…

Kennis flexibel koppelen aan ZZP’er

Samenwerking Mekano Industrial en Reed Business Opleidingen. ZZP’ers worden niet vanuit een werkgever jaarlijks op cursus gestuurd. Dat moeten ze zelf regelen en ondanks dat ze weten dat scholing belangrijk is, staat het niet automatisch op hun jaarkalender. Met de samenwerking tussen Mekano (intermediair tussen technische ZZP’ers en opdrachtgevers in de industrie) en Reed Business…

Duurzame inzetbaarheid van oudere werknemers

Duurzame inzetbaarheid van oudere werknemers is met de verhoging van de pensioenleeftijd een hot item geworden. Of zou dat in ieder geval moeten zijn. Hierbij hoort een integraal personeelsbeleid waarin werkgever én werknemer hun verantwoordelijkheid hebben. In dit artikel enkele tips. ‘Onder duurzame inzetbaarheid wordt verstaan dat werknemers in hun werkend leven doorlopend zowel over…

Ziekteverzuim verlagen door gezondheidsbeleid

Een integraal gezondheidsbeleid kan het ziekteverzuim en de bijbehorende kosten terugschroeven. Maar het mes snijdt aan 2 kanten. Immers, voor de medewerkers zélf is het ook prettig om gezond en fit te leven. Gezonde werknemers presteren beter en hebben meer plezier in hun werk. Daarnaast is ziekteverzuim een grote kostenpost. Goede redenen om te investeren…

Verbetertraject in 4 stappen

Als een werknemer niet goed (genoeg) functioneert, dan is het belangrijk dat u als manager  - voordat de situatie verergerd – actie onderneemt. Maar wat zijn exact de te nemen stappen? En welke rol speelt HR hierin? Als u niet tevreden bent over een werknemer dan doet u er goed aan om eerst de reden(en)…